Η ρεπόρτερ της Βορείου Ηπείρου

Άραγε όταν ράψω το στόμα μου θα με ακούσει κανείς;
Είναι σκληρό τώρα που τα βλέπουμε όλα ξεκάθαρα μπροστά μας κανείς, μα κανείς, να μην μας βλέπει...


Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Δεν ψηφίζω κανέναν, δεν περιμένω τίποτα από κανέναν...


Πριν μερικούς μήνες, σε διάφορα χωριά και περιοχές του τόπου μας , είχα την ευκαιρία να συνομιλήσω με γνωστούς και φίλους, αλλά και με άγνωστους,  για τις επαρχιακές και δημοτικές εκλογές. Οφείλω να ομολογήσω πως άκουσα ενδιαφέροντα επιχειρήματα:
«Θα ψηφίσω τον Νταλιάνη, γιατί μου έβγαλε κάτι έγγραφα χωρίς να χρειαστεί να ακολουθήσω την διαδικασία». «Θα ψηφίσω τον Θέμη, γιατί μου έβγαλε....ένα πιστοποιητικό κι έτσι γλύτωσα ένα σκασμό λεφτά στην αγορά που έκανα». «Θα ψηφίσω τον Κώστα Κώστα. γιατί προσέλαβε και τα δυο παιδιά μου σε υπηρεσίες της Επαρχίας».
Διάβασα τις προάλλες κάποιο άρθρο εναντίον του υποψηφίου του ΕΕΜΜ για τον Δήμο της Χειμάρρας. Τον απαξίωνε εντελώς και τον ειρωνευόταν. Η λεπτομέρεια είναι πως αυτός που το έγραφε είναι πολύ  συμπαθής στο περιβάλλον Ντούλε.


Η Βόρεια Ήπειρος πάει από το κακό στο χειρότερο, αλλά οι πάντες συνεχίζουν να ψηφίζουν όχι με γνώμονα το καλό του τόπου, αλλά με τα ιδιοτελή κριτήρια τα οποία οδήγησαν στη σημερινή κατάντια.
Οι συμπατριώτες μας έχουν κουραστεί πλέον από όλο το άθλιο κομματικο-πολιτικό σύστημα –και το οικονομικό κατεστημένο και η αποχή  αυτή τη φορά θα ξεπεράσει  κάθε προηγούμενο.
Θα το πράξει ο Βορειοηπειρώτης και θα  απαξιώσει εντελώς το υπάρχον πολιτικό σκηνικό, τη συνεχιζόμενη κλίκα και θα την οδηγήσει στην ανατροπή της.
Αφού –ας είμαστε ειλικρινείς- οι ανθρωποί μας ψηφίζουν με γνώμονα το ατομικό τους συμφέρον, η ταπεινή μου γνώμη είναι πως οι συνειδητοί και τίμιοι Βορειοηπειρώτες δεν πρέπει να ψηφίσουν.
Έτσι, θα ξεχωρίσουν τη θέση τους από όλα αυτά τα τομάρια που θα ψηφίσουν για κάποιο ρουσφέτι.
Δεν θα ψηφίσω στις δημοτικές εκλογές.... Δεν ξέρετε πολλά για εμένα, αλλά θα ξέρετε τουλάχιστον πως δεν είμαι ένα καθίκι που θα πάει να ψηφίσει τον Ντούλε ή τις επιλογές του, τον Χρηστάκη ή το ΕΕΜΜ, επειδή του έταξαν μια θέση ή μια εκδούλευση.
Είμαι τίμια και θα συνεχίσω να είμαι – δεν είμαι κάθαρμα.
Εσύ; Η Βόρεια Ήπειρος κατρακυλάει, αλλά τόσα χρόνια  όλοι παραμένουν στη θέση τους –πλήρης ατιμωρησία.
Μιλάνε για μεγάλες αλλαγές, αλλά δεν υπάρχουν υπεύθυνοι για τα χάλια μας - οι ίδιοι πολιτικοί, οι ίδιοι μεγαλοεπιχειρηματίες,  τα ίδια παπαγαλάκια και τσιράκια συνεχίζουν να παίζουν το άθλιο και βρομερό παιχνίδι τους σε βάρος αυτού του τόπου που κάποτε νομίζαμε πως είναι η πατρίδα μας...
Αισθάνομαι υπεύθυνη για την κατάντια της Βορείου Ηπείρου.
Προσωπικά, δεν έχω άλλο τρόπο να αντισταθώ στο ξεπούλημα και τον εξευτελισμό του τόπου  μου. Το να μην ψηφίσω είναι η απόλυτη πολιτική πράξη.
Δεν ψηφίζω κανέναν, δεν περιμένω τίποτα από κανέναν, είμαι λεύτερη! (Και τίμια!)

4 σχόλια:

  1. Οι Καισαίοι και οι 2 θα βγουν....πολύ καλά χαρτιά του Ντούλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. «Θα ψηφίσω τον Νταλιάνη, γιατί μου έβγαλε κάτι έγγραφα χωρίς να χρειαστεί να ακολουθήσω την διαδικασία». opoy na nai ksespaei bomba gia to palikari ayto...perimenete kai tha deite!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. paidia xamos tha ginei stis ekloges aytes.emfilios polemos gia ta kala, tosa xronia palevame enanti ton alvanon, tora ua sfaxtoume metaksi mas!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καποιοι αλλοι θα πρεπει να αισθανονται υπευθυνοι και να ντρεπονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή